30/11/23

Concurso de Microrrelatos (II)

"ATURAR"

Suspiro, teño medo, non o vou ocultar. Estou deitada na miña cama agardando o príncipe que coñecín hai anos, agora convertido en monstro, entra pola porta. Levo tempo pensando: que fixen mal eu?, tan insoportable son?, será certo iso que di de que non sirvo para nada? Así pasan os días, dúbida tras dúbida, lagoa tras lagoa. Cada vez que chega furioso de traballar, pégame e dime eses adxectivos tabús que non me agrada moito oír. Que se non sirvo, que non levo diñeiro á casa, que se, que se... O que máis me doe non son os golpes, senón que o home que amaba e admiraba, me tratase así querendo, pero non lle ía dicir nada, xa que iso me prexudicaría e non cambiaría nada no resto das mulleres, pero se o dicimos xuntas, xa cambia a cousa!

Gritemos "BASTA"! e deixemos de aturar os monstros!

Carla Hernando González (1.º B ESO)

Ningún comentario:

Compromisos

Sempre que for posible, neste blog informaremos da autoría de textos, fotos e demais material audiovisual, que en todo caso é empregado con finalidade educativa e sen lucro. Se houber algo suxeito a dereitos de autor ou outras restricións, por favor, facédenolo saber para retirármolo o antes posible.
Por outro lado, os autores do blog non son responsables dos comentarios que os lectores poidan enviar. Todos aqueles comentarios obscenos, ofensivos contra persoas, crenzas ou ideas, ou contrarios á Lei serán eliminados en canto teñamos coñecemento deles.
Avísanos para axudarnos a cumprir estes compromisos.